برگزاری سمینار «تابآوری در شرایط بحران» با تدریس خانم دکتر رمضان پور
سمینار آموزشی **«تابآوری در شرایط بحران»** در روز **دوشنبه ۲۶ خردادماه** در دانشکده برگزار شد.
به منظور ارتقای آگاهی و توانمندسازی کارمندان در مواجهه با چالشها و بحرانهای فردی و اجتماعی، سمینار آموزشی **«تابآوری در شرایط بحران»** در روز **دوشنبه ۲۶ خردادماه** در دانشکده برگزار شد.
این سمینار با تدریس سرکار خانم دکتر رمضانپور و با حضور کارکنان برگزار گردید. در این برنامه، مفاهیم مرتبط با تابآوری، شیوههای مدیریت استرس و اضطراب، راهکارهای مقابله با بحرانهای فردی و اجتماعی، تقویت مهارتهای سازگاری و حفظ سلامت روان در شرایط دشوار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
خانم دکتر رمضانپور ضمن تشریح ابعاد مختلف تابآوری، بر اهمیت نگرش مثبت، خودآگاهی، مهارت حل مسئله و بهرهگیری از حمایتهای اجتماعی در عبور موفق از بحرانها تأکید کردند. همچنین شرکتکنندگان با روشهای کاربردی افزایش توانمندیهای فردی و حفظ تعادل روانی در شرایط بحرانی آشنا شدند.
در پایان این سمینار، شرکتکنندگان ضمن طرح پرسشها و تبادل نظر، از مطالب ارائه شده بهرهمند شدند و برگزاری چنین برنامههایی را در ارتقای سلامت روان و آمادگی بیشتر برای مواجهه با چالشهای زندگی مؤثر ارزیابی کردند.